Pálinkás jó reggelt!

Blogírás ötletek
24 tipp – hatékony blogírás
2016-02-22
45 ingyenes stock fotó oldal
45 profi, ingyenes stock fotó oldal. Ne kockáztass!
2016-02-29
Show all
Demeter Pálinka

A munka isteni gyümölcse

Egy komoly kihívást jelentő és igazán gyönyörű eredményeket hozó projektről szeretnék írni: a Demeter Pálinka kommunikációjáról, amibe bele tartozott a cég és a márka nevének a kitalálásától a komplett arculat kivitelezésén, a  csomagolás megvalósításán, fotózás megszervezésén, a honlap elkészítésén keresztül a katalógusok  megvalósításáig minden.

Marketing stratégia

A cég kétféle termékcsoportot tervezett értékesíteni, egy minőségibb és egy kommersz vonalú pálinkasort. A két termék pozicionálása jelentős különbségeket mutat, ahogy majd a kommunikáció kivitelezésében is látjuk (eltérő árak, csomagolás, célcsoport, értékesítési hely).

Névadás

A névvel kapcsolatban azt gondolom, igen nagy szerencsénk volt. A tulajdonos vezetékneve a görög mitológiában jól ismert Demeter Istennőével egyezik, aki a Földanyaként a gyümölcsök érlelője volt. Ezt a párhuzamot felhasználva a céget Demeter Pálinka Manufaktúra névvel, a pálinkákat pedig Demeter Pálinka névvel láttuk el a keresztségben. Erre alapozva született meg a kommunikáció koncepciója is, ahol a pálinkákat a Termékenység Istennőjével és az általa érlelt gyümölcsökkel prezentáljuk.

Az Istennő illusztrációkat egy angol grafikussal készíttettem. Ryan Forshaw munkái úgy gondolom magukért beszélnek, főleg ha figyelembe vesszük, hogy Ryan válltól lefelé béna. A számítógépet különleges, a feje által vezérelt eszközök segítségével tudja együttműködésre bírni. Egy interjú Ryan-nel itt: Ryan Forshaw

Arculat és kommunikáció

A pálinkák csomagolásának megalkotása a hagyományok és az ügyfél kéréseinek megfelelően  történt, a kialakított koncepciónak megfelelően. Beregszászi János fotográfus munkáját dicsérik az üvegekről készített gyönyörű képek.

A pálinka honlapjának elkészítését a modern, professzionális, milliók által használt megbízható WordPress segítségével oldottam meg.

A kommersz, 50%-os pálinkák eltérő fogyasztói köre nyilvánvalóan más kommunikációt igényelt. Ennek eredménye a galéria végén látható kocsmákban, szórakozóhelyeken terjesztett prospektus.

Demeter Pálinka Catalogue – ENGLISH

A projekt kialakította a pálinkafőzde arculatát, és hozzájárult ahhoz, hogy 2015-ben Magyarország pálinkájának választották a Demeter Pálinka egyik büszkeségét!

Amennyiben úgy gondolja, van olyan marketing tevékenység, kommunikációs aktivitás, amiben segíteni tudok Önnek és cégének, hívjon: +36 20 975 7819